12 Aralık 2022 Pazartesi

bir selam gönder bana

Bir selam gönder bana, 
Özgür kuşların kanat çırpışlarından,
Solgun yaprakların kaldırımlardaki çığlıklarından,
Kedilerin, köpeklerin geceye yayılmış acı feryatlarından...

Bir selam gönder bana, 
Yetim ve ıslak bakışlardan,
Sürekli dönüp duran çizilmiş şarkılardan,
İkindide soğuk toprağın sardığı sıcak tenlerden,
Akşam güneşinin "entel baki"diyen ufuk çizgisinden...
Ömrü hakkında hiç bir bilgisi olmayan kelebeklerden...

Bir selam gönder bana,
İsimlerini bilmediğim efsununa yol, çiçek kokularından,
Elele yürüşe çıkan mutlu çiftlerin kahkahalarından,
Saçlarına sarılıp kurulayan havlundan,
Sarhoşluğa çağıran şehla bakışlarından...

Bir selam gönder bana,
Günahına bilmem kaçıncı kez tevbe eden bükülü boyunlardan,
Uzaklarda okunan saba makamından,
And olsun denilen kutsalların eşiğinden,
Nadim olmuş titrek ellerin ümidinden...
Rahmet bulutlarını esirgemeyen göklerden...
Bir selam gönder bana,
Bir selam...