1 Temmuz 2023 Cumartesi

İşte ilk sebep bu!


Biraz aslan burcu, biraz ses rengi ama hepsinden önce yapmacık değilim, şiiri okurken gereksiz abanmam, aslında farklı varyantlarla okuyabiliyorum da buraya yansıtmıyorum, fazla tiyatral olur. 

Bir de şiir öyle telefona acemi işi okunmaz. Mini studyon olur, okurken kulaklığından da duyarsın ve aslında kayıt ve fon müzik için bir asistanın olur, sen sadece şiire odaklanırsın. 

Ne diyordum, kanalımdaki seslendirdiklerimi niçin kapattım? 

Yukarıdaki mailde cevabı...Eski bir radyo programcısı olarak bunu çok duydum. En iyisi ricat dedim. İltifatlar şımartmaz, teşekkür eder, unuturum da dinleyenler hemen unutmuyor.

[Kadın aşk diyor, adam stüdyo diyor. 😅]

Bir sesli şiirim daha var taslaklarda, [onu da silerim dermişim] 😌 nasipse yakında dinlersiniz...

İyi kal iyilikleri azalmış dünya...