20 Ocak 2020 Pazartesi

Mektuplar, mektuplar güzel mektuplar...

''........belli ki yine kendini sadece senin sorumluluğun olmayan vicdan muhasebesine girmişsin (sildigin sesli şiirlerinden çıkardım bu sonucu) Rabbim yolunda muvaffak eylesin...'' [Amin. Allah razı olsun. Evet kendimi suçlamakta mahirimdir. Teşekkür ediyorum. MM]

***

''Bir hata sonucu bloğunuz da bazı şiirleriniz gibi tamamen silinirse ne yapacaksınız. Facebookta yedekleme şansınız vardı bari!''

[Dediğiniz gibi bir şey olursa, hemen lap-topu birine hediye edip, yazım hayatıma son veririm herhalde. İlk zaman üzülürüm ama insan her şeye alışır. Belki de hayrıma olan budur, kim bilir. Bu arada bloğumu sık sık yedekliyorum (xml) yani yeni blog açmak mümkün. MM] 

***

''Şiirleri silmeseydiniz keşke en azından oradan sesinizle mutlu oluyorduk...
Dünkü yazınızı da okudum o diziyi hiç anlamamıştım sayenizde anlamış oldum.
Söz bulamıyorum söyleyecek, o kadar doğru ki söyledikleriniz...''

***

''Ne sesin, ne cismin,
ne ruhun ne şiirin,
ne kitabın, ne zamanın,
ne sen, ne vebalin...''
[Bu hatunun eline geçsem beni kesin döver 😂 MM]

***

''Bugün Bir Kez Daha Sevdim Seni..
Usulca..
Sen Bilmeden..
Duymadan..
Gözlerinin İçine Bakamadan..
Yüreğinin Sıcaklığını Hissedemeden..
Kalbinin Atışını Duyamadan..
Bu Gün Bir Başka Özledim SENİ İşte..
Bir Başka yandı Yüreğim..
Bir Başka....''

***

''Sizin merhameti az yüreğinizden,
şu merhametli, dürüst, ihlaslı, koca koca adam diyemediklerimden,
dünyadaki varlık-hiçlik imtihanından  geçerken
ahiretteki varlık-hiçlik sonuçlarımızı
hep birlikte görmek için
Rabbimin adaletine ve rahmetine sığınıyorum.''

[Yürek yemiş birisi daha. 😊 Hesaba çekilmeye bu kadar heves! 
Allah azze, adaleti ile muamele ederse, cennetin kokusunu bile alamayız!
Biz Rabbimizin merhametine, affına, keremine, er Rahim sıfatına talibiz. 
Ayrıca çevremde merhametli hatta sulu gözlü bilinirim. 
Ha size karşı yaşasın zalimlik, maillere cevap vermeyen sadis yanım!😂 MM] 

***

''Vakit yaklaşıyor, tik tak sesleri duyuyorum, zaman doluyor… Sanki yavaş yavaş kaybediyorum sizi… Daha yeni bulmuştum oysaki… Dün gibi susuşlarınız hala sürmekte…

Ruhum ürpermeye başlıyor yavaş yavaş… Hissediyorum… Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, yorulmaya başlamışsınız… Endişeleniyorum bu halinizden… İnzivadan çok farklı gibi… Hiç söylemek istiyorum ama sanki bir hastalık yaklaşmış da bir şeyleri daha doğrusu hayatı yavaşlatıyor gibisiniz… Allah ölümü sunsa bile acısız, telaşsız ölümleri nasip etsin hepimize… Ve korkarım bu andan, düşünmesi bile hüzünlü… İnanıyorum en içten hissiyatımla sizinle karşılaşacağım ve tarifi olmayan bir duyguya bürüneceğim…[Üzgünüm bu temenniniz olmayacak. Kimseyle karşılaşmam kalan ömrümde, kendimden başka!  MM]