12 Eylül 2023 Salı

odamda bir karanfil kokusu

Duvarlarımın boyası solmuş,
Avazların feri kısılmış,
Bir tek hâyâlin dipdiri...
Biraz unutayım diyorum,
Ah odamda bir karanfil kokusu!..

Bu eylül daha bir garip,
Bu eylül daha bir yalnız,
Kentpark'a da gitmek istemiyorum
Biraz unutayım diyorum,
Ah odamda bir karanfil kokusu!..

Bildiğin gibi değilim desem de
Sen beni bilirsin, biz bizi biliriz.
Biz biraz da tuhaf severiz...
Biraz unutayım diyorum,
Ah odamda bir karanfil kokusu!..

Kısalan günlerin de habercisidir eylül
Akşam çabuk olur ve yatağına kaçarsın.
Gri günleri hızlıca ve bonkörce harcarsın...
Biraz unutayım diyorum,
Ah odamda bir karanfil kokusu!..

Sevmek nasıl bir şey, özlemek ne? 
Eylül ikindilerinden öğrenirsin,
Sonra kendine sanki acırsın...
Biraz unutayım diyorum,
Ah odamda bir karanfil kokusu!..

Aşk, sevmek hesap işi olsa,
Belki başta yolumuzu değiştirirdik.
Bile bile mi bu şarkıyı seçtik,
Biraz unutayım diyorum,
Ah odamda bir karanfil kokusu!..
Odamda bir karanfil kokusu,
Ruhumda ruhunun kokusu,
Öyle güzel sinmiş ki,
Kalan ömrümün tek günü gibi...